Tuesday, May 2, 2017

LOTV Happy Birthday Shaker Card



Hi everybody, 
I'm here today to show you a super girly Lili of the Valley shaker card which I made to give you all some inspiration for the LOTV May Challenge on Facebook. The theme this month is Birthday for it is Lili of the Valleys 13th Birthday this month :).
You can also enter when you're not on Facebook by sending your card to lucy@liliofthevalley.co.uk
You can win some awesome prizes.
1st - £20 LOTV Voucher
2nd - £15 LOTV Voucher
3rd - £10 LOTV Voucher

Hoi allemaal, 
vandaag wil ik jullie een shaker kaart laten zien die ik heb gemaakt ter inspiriatie voor de Lili of the Valley May challenge op facebook. Ook wanneer je geen facebook hebt kun je hier aan meedoen door een kaart in te zenden naar lucy@liliofthevalley.co.uk 
Het thema is dit keer 'verjaardag' omdat Lili of the Valley deze maand alweer 13 jaar wordt. 
Je kan er in ieder geval weer 3 toffe prijzen mee winnen, voor de top 3 staan namelijk winkel vouchers klaar van 10, 15 of 20 pond. 


It's been such a long time since I made a shaker and I really enjoyed it.
The image I used is called 'You're a star' and it's available in a digital stamp as well as a rubber stamp.
She is so cute and I really enjoyed coloring her. I've used Distress Ink and stickles on the image, Just because I can't live without glitter ;)

Het is echt een eeuwigheid geleden dat ik een shaker kaart gemaakt heb en vond het super om weer een keer te doen. 
Het plaatje wat ik heb gebruikt heet 'You're a star' en ook deze is weer als rubber stempel verkrijgbaar maar ook als digi (jeej!). Ze is ingekleurd met Distress Ink en ik wat stickles gebruikt op de sterren omdat ik het dan toch niet kan laten ;)


I don't recall where the sentiment is from, I might even made it myself. 
It actaully says Have a Fairy Happy Birthday but I didn't pay enough attention when I made these photos...oops.
I challenges myself this time and made a double bow....me and my bow maker aren't friends and after this we might never get along anymore...how something easy can be so difficult?? I just don't get it.. but it looks nice though ;).

Ik kan me niet herrineren waar het tekstje vandaan komt, zou het zelfs ook wel zelf gemaakt kunnen hebben. Er staat eigenlijk 'Have a Fairy Happy Birthday' maar blijkbaar heb ik echt niet op zitten letten toen ik de foto's maakte. 
Ik heb mezelf even uitgedaagd en een dubbele strik gemaakt...de strikjesmaker en ik zijn geen vrienden en na deze strik komt het denk ik nooit meer goed...hoe zoiets simpels zo moeilijk kan zijn voor me?? Ik snap dat ding niet, maar het ziet er wel mooi uit ;). 



So don't forget to enter a card or project in the Lili of the Valley challenge, you have until May 14th :)
Vergeet dus vooral niet om mee te doen met de Lili of the Valley challenge op facebook, je hebt tot 14 mei om een foto te plaatsen op de pagina of via de mail. 
lucy@liliofthevalley.co.uk

I also like to enter some challenges myself ;) :

I'd like to enter the following challenges:
Creative Craft Cottage Fantasy/Fairies (7-5)
Crafty Cardmakers Pearls and/or Gems (8-5)
Crafty Creations Anything Goes (10-5)
Hanna and Friends Glitter (11-5)
Fussy And Fancy Anything Goes (19-5)
Addicted to Stamps Flowers and Butterflies (21-5)
Love to Craft May Anything Goes (5-6)
Love to Scrap Anything Goes (5-6)



10 comments:

  1. Wat een plaatje van een kaart! Super mooi. enne...die strikjesmaker...ik heb er ook vaak ruzie mee. Het wordt gewoon nooit zo als het moet en hoe dat dan kan? Maar jou strik is heel mooi. groetjes Joanne

    ReplyDelete
  2. Gorgeous card, love all the flowers, the accents and that delightful image. Your bows are wonderful!! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers for our pearls and/or gems challenge! Happy Crafting!
    Glenda DT

    ReplyDelete
  3. Een hele mooie kaart in mooie pastel tinten en prachtige design. Leuk versierd met mooie details en het stempeltje is een schatje! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Fussy and Fancy en ook bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  4. What a stunner. I love all that gorgeous added detail, and the image, beautifully coloured, is just adorable.

    Could I ask in future that you link directly to the blog post you are entering, and not just the front page of our blog, as mentioned in our rules.

    Thanks for sharing in our pearls/gems challenge

    Lin
    Crafty Cardmakers

    ReplyDelete
  5. oh my that is awesome!!!! what a work! and it's a shaker!! gosh you did a fantastic job! thank you so much for sharing at Love to Scrap!

    ReplyDelete
  6. Wat een ontzettend mooi en dromerig kaartje! Ik vind alle details echt prachtig.

    ReplyDelete
  7. Absolutely beautiful!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    ReplyDelete
  8. I love the soft colors you used! Such a beautiful card! Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    ReplyDelete
  9. Beautifully detailed card. love the design. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    ReplyDelete
  10. Love everything about this! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog's "Anything Goes!" challenge!
    Hugs,
    Leslie, LTSCB DT
    Love To Scrap 2

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!