Monday, July 10, 2017

Butterflies and Blooms



You might know that feeling when you're just so busy you hardly have time to craft because when you start something you got to finish it? 
That happend to me last couple of weeks. But now I don't to work for two weeks and I'm still deciding whether I should teach my gym classes ;) I probably will cause having days off is the same as eating everything I can possibly find ;)

Ken je dat gevoel dat je bijna geen tijd hebt om lekker te knutselen omdat als je iets start je het wilt kunnen afmaken? Nou dat had ik dus ook de afgelopen paar weken.
Maar goed nu lekker twee weken vrij dus tijd genoeg zou je zeggen. Ik ben nog aan het bedenken of ik mijn lessen op de sportschool blijf geven maar waarschijnlijk wel aangezien ik alles eet wat los en vast zit als ik de hele dag thuis ben en mezelf verstop in mijn knutselhonk ;)


Oh well enough with the chitchat ;) 
I'm experimenting with some new things like Mixed Media and cards without stamped images.
So I came up with this card. I used some handmade foamiran flowers and combined them with lots of mulberry paper flowers from The Ribbon Girl.

 Oke genoeg gekletst ;)
Ik ben wat het experimenteren met wat andere technieken zoals Mixed Media en kaarten zonder gestempelde afbeeldingen.
Zo kwam ik dus ook op deze kaart. Ik heb wat Foamiran bloemen gemaakt en deze gecombineerd met een hele verzameling bloemen van the Ribbon Girl.


This cute sentiment stamp is by Lili of the Valley and part of the Teenage Girl Sentiments set.
I stamped it on Bazzil Canvas Cardstock using black Memento Ink and embossed it with clear embossing powder.

Dit schattige tekst stempeltje is van Lili of the Valley en komt uit de Teenage Girl Sentiment set. Zowel als clearstamp en digitaal verkrijgbaar.
Ik heb het op Bazzil Canvas cardstock gestempeld met zwarte Memento Inkt en ge-embossed (is dat een woord?? ;)) met clear embossing poeder.


I've made the butterflies by stamping them with black ink on Vellum paper, embossing it with clear embossing powder and coloring them with Distress markers. 

De vlinder heb ik gemaakt door te stempelen op Vellum papier met zwarte inkt en dit te embossen met clear poeder. Daarna heb ik ze ingekleurd met Distress markers.


I'm absolutely in love with this double bow mostly because of the silk fabric, it's so soft and beautiful! Perfect for this card. You can find the link below this post.

Ik ben echt verliefd op de dubbele strik, echt zo mooi! Komt vooral doordat de zijde stof zo zacht is, echt perfect voor deze kaart. De link vind je onderaan deze post.


Als je denkt 'Wow die bloemen wil ik ook maken!!' hou dan vooral mijn blog even in de gaten, er komen workshops aan binnenkort! 

I'd like to enter the following challenges
Deep Oceans Challenge blog Lots of Layers (11-7)
Sc@pc-Cards Challenge blog Things with Wings (26-7)
Scrap and Craft Challenge Summer with Butterflies (1-8)

Enjoy the rest of your day :) 


4 comments:

  1. This is so very pretty! Hugs, Autumn

    ReplyDelete
  2. Hoi Cindy
    Dit is zo'n kaart die je toch heel graag zelf wilt houden.......hij is beeldschoon, ik houd van deze zachte kleurtjes en je bloemen zijn schitterend en die vlinders wauw......helemaal in een stijl waar ik enorm van houd.
    Ik moet ook weer eens gaan sporten maar ben nog even thuis bezig, net terug van mijn vakantie dus dan is er genoeg te doen.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    ReplyDelete
  3. Wauwww super nice card Cindy
    Thanks for your lovely entry on the scrap-cards challenge .... So very pretty !!
    cheers DT Martine

    ReplyDelete
  4. Stunning card! :) Thank you so much for sharing with Scrap and Craft. God luck!! :)
    Hugs Randi DT

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!